wtorek, 22 sierpnia 2017

#4 Moje zamówienie z Cocolita

Już od jakiegoś czasu miałam zamiar zrobić sobie małe zakupy kosmetyczne, jednak zawsze jak już przychodziło co do czego to odkładałam to na później. Siedząc u mamy z nudów zaczęłam przeglądać różne strony, które oferują produkty do makijażu i pielęgnacji. Także dzisiaj przychodzę do Was z moimi pierwszymi zakupami ze strony Cocolita.

Pierwszą rzeczą, która wpadła mi w oko była paleta cieni składająca się z 32 cieni (zarówno błyszczących jak i matowych). Produkt zamknięty jest w pudełku z pełnowymiarowym lusterkiem co jest dużym plusem.



Przyznam szczerze, że oglądając paletkę na stronie wydawała mi się ona dużo większa niż w rzeczywistości. Pudełko, w którym przychodzi do nas paletka ma piękny, neonowy kolor.


W paletce przeważają cienie matowe, ponieważ tych błyszczących jest zaledwie 9. 
Jeśli chodzi o pigmentację - nie oczekiwałam cudów. Nie jest ona najlepsza, ale też nie najgorsza. Za pomocą paletki można wykonać wiele ciekawych makijaży, co jest jej dużym plusem.


Cienie doskonale się blendują.

Kolejnymi rzeczami, które kupiłam są maseczki i powiem szczerze, że trochę zaszalałam, ponieważ nie miałam w planach ich zakupu (ale pięć maseczek zawsze się przyda!).

PORE BUBBLE CLEANSING MASK





BARWA SIARKOWA MASECZKA ANTYTRĄDZIKOWA




BIELENDA PEELING + GLINKA




BIELENDA CARBO DETOX




BIELENDA HYDRO BOOSTER




I to by było na tyle.
Wiem, że miał być post z wyjazdu do Dortmundu - będzie.
Miłego dnia!

A Wy jakich maseczek używacie? Macie coś godnego polecenia?







62 komentarze:

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym sklepie, ale paletka z pierwszych zdjęć wygląda świetnie :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie ta paletka cieni. Czy pokazałabyś jak wyglądają po nałożeniu na dłoń?

    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Post spadł mi z nieba! Właśnie poszukiwałam fajnej strony internetowej godnej polecenia do zakupów kosmetycznych :)

    Obserwuję!xoxo
    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza maska do twarzy mnie zaciekawiła. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham makeup revolution, sama także mam z tej firmy kilka paletek i bardzo mi się podobają. Używałam też maseczki z bielendy carbo detox i przypadła mi do gustu. Obserwujemy ? Ja już cię zaobserwowałam teraz twoja kolej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka z cieniami jest przepiękna :)
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam tej z bielenda - u mnie świetnie się sprawdza, bardzo lubię :D, cienie są śliczne :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. mam zamiar zamówić parę kosmetyków na cocolicie! :) świetne zakupy!


    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Maski wyglądają zachęcająco :))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bielenda - glinka wygląda bardz apetycznie :D Szczegolnie, ze bielendę uwielbiam a tej maseczki jeszcze nie stosowałam! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam paletki z Makeup Revolution :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/stroj-dnia-biel-i-pastele.html

    OdpowiedzUsuń
  12. No ciekawe zamówienie ;) Uwielbiam paletki makeup revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No tak, masz trochę tych maseczek, ale dobrych maseczek nigdy dość :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne zamówienie ! Ta paletka ma świetne kolory , bardzo mi sie podobają. No i ta maska bubble jest strasznie ciekawa ! Pozdrawiam
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku jakie piękne kolory ma ta paleta ;p Mam podobną ale odcienie ma prawie takie same :/ Zero zaskoczenia. Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Paleta cudna ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Często robię zakupy na tej stornie i wydaje mi się, że jest godna polecenia. Paletka przepiękna, jestem uzależniona od kupowania cieni hah :D
    aniaszumlas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Paleta ma bardzo ładne kolory, tylko szkoda że słabo z pigmentacją.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie zamawiałam nic z tej strony:D bym wykupiła wszystko ;p obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. paletka ma świetne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Paletka ma świetne kolory :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne odcienie paletki, totalnie w moim guście :)
    Pierwsza maseczka bardzo mnie zaciekawiła.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też bardzo lubię robić zakupy na tej stronie, paletka wygląda super :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Paletka jest naprawdę świetna ^^ Testowałam kiedyś trzecią maseczkę i muszę przyznać, że nawet się sprawdziła ;p Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba nigdy nic nie zamawiałam z cocolity, ale planuję to zrobić :)
    ta pierwsza maseczka mnie zaciekawiła
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, że teraz jest promocja na maseczki do twarzy, więc można skorzystać. Czekam na nowy post z niecierpliwością :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Paletka z pierwszych zdjęć jest cudna <3
    https://krotkoalepieknie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Paletka ma tyle ładnych kolorów ;D

    MÓJ BLOG

    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znalazłam jeszcze chyba żadnej maseczki, z którą chciałabym się związać na dłużej, dlatego non stop kupuję jednorazowe opakowania ;) Wiele dobrego słyszałam o tych czarnych maseczkach z Bielendy, więc chyba i je w końcu wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Paletka jest piękna! Musze taką mieć :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, so nice palette! I didn't try it but it look so useful! Great color, really for my taste, love it! So good review and amazing photos! Great dear!
    I'm first time on your blog, and Like it a lot, so I follow you!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  32. jaka cudowna paletka cieni! kolory idealnie dobrane, szkoda że pigmentacja słabsza, ale zapewne da się wykombinować z niej coś ładnego :)

    zapraszam do siebie,
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna paletka :)
    Mogłabym prosić o kliknięcie w link sukienki w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/08/printed-dress-with-choker.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post! Uwielbiam maskę która według mnie robi z człowieka chmurkę :D
    Zapraszam do mnie: https://carpediemxxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. W najbliższym czasie zamierzam wypróbować tę czarną maskę :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. super cienie <3
    zapraszam :)
    jesi-jesaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. O matko, ta paletka jest przepiękna! Chętnie bym ją zamówiła, ale zapewne leżałaby u mnie jak reszta :/

    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. really amazing products. I love makeuprevolution

    I follow you, I hope you will follow me back
    kisses

    MagdalenaŠ.

    OdpowiedzUsuń
  39. To pudełko cieni wygląda serio zachęcająco, jak i sama paleta barw. :D
    A maseczki ostatni raz stosowałam w zeszłym roku i niestety nie pamiętam już ich nazwy.
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Hi dear! you have a fantastic blog, I really like it:)
    Do you want to follow each other? Let me know!
    Have a great day,
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  41. Paletka ma śliczne kolory.
    Ja akurat nie używam żadnych maseczek.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Paleta cudo <3
    Obserwuję ;)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Great post!I like your blog! <3
    I followed you,I hope u will follow me back.

    xdreaannx.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  44. Nice palette!
    I`m following your blog with a great pleasure by GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  45. UWIELBIAM palety z MR, sama mam ich wiele i polecam :D


    follow za follow? Daj znać -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawe produkty. Czekam na nowy wpis :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Paletka ma śliczne kolory. Z tych maseczek używałam jedynie węglowej z Bielendy, ale ostatnio bardzo przypadła mi do gustu nawilżająca maseczka z Tołpy, która w dodatku oparta jest na naturalnych składnikach. Na pewno wypróbuję inne z tej firmy :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Słyszałam wiele dobrego o paletce :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Great post and products really liked, Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem ciekawa tej maseczki, która wytwarza pianę na twarzy. Słyszałam mnóstwo pozytywnych opinii, ale nie miałam nigdy okazji kupić i przetestować. Cocolita jest świetną stroną i można znaleźć wiele rzeczy, których od dawna się szukało :)
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  51. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Thank you for your comment on my blog!

    I follow you too! ;oD

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawi mnie ta bąbelkowa maseczka :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  54. Same perełki. Markę MUR lubię, ma naprawdę ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Incredible post. Loved the photos :)

    https://penzu.com/public/5fe47c76

    https://100pound12monthloans.kinja.com/

    No Guarantor Payday for Loans Bad Credit || No Credit Check Loan

    OdpowiedzUsuń
  56. Thanks for providing the information with this post. Post is very nice!
    Rama Real Estate UAE

    OdpowiedzUsuń